Allgemeine Hotel- und Gastronomie-Zeitung (AHGZ) uhonorował firmę Meiko informacyjną nagrodą „Best mark 2017/2018”. Ekspert ds. higieny z Offenburga okazał się zwycięzcą usług w badaniu wizerunkowym w kategorii technologii zmywania naczyń. Jako nagroda oparta na bezpośrednich ocenach decydentów w branży hotelarskiej i restauracyjnej, nagrodzie to zyskuje dodatkowe znaczenie. Usługi ekspertów Badenii-Wirtembergii w zakresie technologii zmywania, czyszczenia i dezynfekcji zdobyły już w tym roku kilka nagród, w tym na arenie międzynarodowej. Uhonorowanie AHGZ tytułem „Najlepszej marki 2017/2018” jest głęboką informacją zwrotną od klientów końcowych i znaczącym sygnałem dla lidera branży w 90. rocznicę jego istnienia. Badanie wizerunkowe zostało oparte na szeroko zakrojonej ankiecie, która skoncentrowała się na decydentach w branży hotelarskiej i gastronomicznej poprzez ponad 800 wywiadów telefonicznych. Obie gałęzie przemysłu były reprezentowane w mniej więcej równych częściach i dzięki zróżnicowanym doświadczeniom z punktu widzenia klienta, doprowadziły do wyników ankiety, w tym najwyższego rankingu dla Meiko. Decydującym kryterium w kategorii „Serwis” jest techniczna obsługa klienta i osobiste wsparcie w przypadku indywidualnych zapytań klientów, ale także dobre, wszechstronne doradztwo. Nawet po 90 latach historii firmy centralne znaczenie obsługi jest integralną częścią filozofii firmy Meiko: produkty premium i usługi premium muszą iść w parze. „Wzorem dla naszych usług nie jest konkurencja, punktem odniesienia dla naszych usług jest jakość naszych maszyn i nasze zrozumienie marki”, mówi w skrócie Hans-Dieter Breideband, szef rynku wtórnego w Meiko Group. Ten wizerunek własny znajduje odzwierciedlenie w certyfikatach ekspertów Akademii Meiko, bliskiej bliskości z klientem i wielu osobistych wymianach, na przykład na corocznym forum serwisowym. Rezultatem są wykwalifikowani i zmotywowani pracownicy na miejscu, krótkie czasy reakcji, optymalne procesy i wysoka dostępność części w konkurencyjnych cenach. Klienci Meiko korzystają z przewidywalnej i bezproblemowej dostępności swoich maszyn. Nagroda „Najlepsza Marka 2017/2018” wieńczy jubileuszowy rok, który przyniósł tradycyjnej firmie wiele nagród i wyróżnień w kraju i za granicą – taki sukces nie jest możliwy bez partnerstw na równych zasadach. Dotyczy to tym bardziej serwisu, dlatego nasze podziękowania kierujemy również do wszystkich partnerów Meiko, dla których Breideband dodaje: „Ta nagroda trafia również do naszych 266 partnerów serwisowych w Niemczech oraz ich ponad 1000 autoryzowanych i przeszkolonych techników serwisowych”.
Leave a Reply